Wednesday, June 23, 2010

Cubaan pertama untuk berjiwang...






Di malam yang hening ini, aku tak mampu melelapkan mata. Aku lihat bintang-bintang yang tak berapa nak nampak akibat diliputi awan malam dari balkoni penthouse aku. Mengharap tahi bintang akan melintas, supaya aku dapat membuat permintaan. Ya permintaan agar aku dapat bersama dia sekarang ni. Pedihnya rasa di hati.....

Fikiran aku melayang teringatkan dia. Owh rindunya aku pada dia. Walaupun sekarang aku bersama yang lain, kadang kala aku masih teringatkan dia. Kenangan aku dan dia bersama saban malam tidak mungkin aku lupakan. Aku tidak pernah curang. Cuma kadang-kadang hawa nafsu menguasai akal dan pemikiran ku.


Selamat malam, Carlos
~

p/s:

Pertama kali menyebut pasal Carlos kan. Nanti aku ceritakan siapa Carlos dihati aku ni.






10 comments

June 23, 2010 at 12:53 AM

waduh waduh... siapakah gerangannya carlos

June 23, 2010 at 12:53 AM

carlos...giler arh..nma da mcm player brazil..huhu..

June 23, 2010 at 1:00 AM

ha'ah la..kan carlos tu player brazil..hmm~~

June 23, 2010 at 2:15 AM

jiwang seyh.. suke carlos rupenye
hehe^^

June 23, 2010 at 4:33 AM

sangat jiwang! :)

June 23, 2010 at 8:03 AM

sapekah carlos di sisimu ituuu

June 23, 2010 at 10:10 AM

boy: sabar2...nnt akan diperkenalkan...

ubi: player brazil? hampir2 la...

nurul: seksi tak name tu? haha

June 23, 2010 at 10:12 AM

ryan: carlos mmg pujaan hati ku

rara nasiha: jiwang ke? kurang jiwang la tu....

kak ina: siapa carlos? tunggu....hihi

June 23, 2010 at 10:13 AM

mat saleh ka?
whoaaaa

June 26, 2010 at 4:45 PM

carlos santana ? huhu :)

Post a Comment
Twitter Bird Gadget