Saturday, June 12, 2010

Kenapa pilih nama camtu?







Why do I call myself Cik Panadol?



Hurm… hal ini telah di tanya oleh Shaz dalam shoutmix aku pagi tadi. Thanks to Shaz sebab tanye. Ingatkan takde sesiapa yang akan tanya pasal ni hehe…


Memandangkan dah ade yang tanye aku kenapa aku pilih Cik Panadol, jawapan aku senang je…






Aku gune nick Panadol sejak aku form 3 lagi. Nick tu aku pilih sebab masa tu aku ADDICTdengan pil panadol. Tiap2 hari aku makan panadol. Sampaikan panadol tu dah takde effect langsung kat aku. Aku dah imum dengan pil tu. Sampai sekarang pon masih sama. Tapi honestly sejak badan aku takde respons lagi dengan panadol, aku tak penah makan panadol lagi! Sejak dari tu aku start gune nick panadol sampai le sekarang ni....




p/s:

Jangan overdose panadol. Ia membahayakan kesihatan.



16 comments

June 12, 2010 at 8:19 PM

sebelum ni da ade blog gune name panadol gk
sll konfius
huhuhu

June 12, 2010 at 8:24 PM

ohh gila lah.
haha
sampai panadol un tada kesan dah kat badan.
haha

June 12, 2010 at 8:34 PM

ery farieha: memang adee sorg senior blogger yg name panadol gak. belog die Forbidden World)(refer: http://hikariprincessice.blogspot.com/). nama sama sekadar kebetulan...

danny: haha sbb tu kne makan ikot dos yg ditetapkan je.....

June 12, 2010 at 8:43 PM

Haha. OMG addicted...LOL...Perhaps Aspirin?

June 12, 2010 at 9:53 PM

Panadol Pink kah? hahaha

June 12, 2010 at 11:06 PM

hehe dah agak pon..mmg ada kwn kita pon cam tu gak..sampaikan dia bawak panadol g skolah..kita siap sorokkan lagi hohoho

June 12, 2010 at 11:10 PM

hahaha...sy ketageh panadol..sekali makan..satu papan

June 14, 2010 at 8:25 AM

dari ape yg sye tau, panadol kalau diamalkan waktu period, susah nak dapat anak. silap2 leh mandul. makcik kawan saye dh penah alami. sian.. tak leh beranak.. doktor gitau sebab amalkan panadol sejak muda.

Utk pengetahuan umum, panadol adalah utk TAHAN SAKIT. BUKAN LEGAKAN KESAKITAN anda. so, owner blogger??

*agk skema komen saya ini. (^-^)

June 14, 2010 at 8:37 AM

jfook: aspirin?thats too much...

boy: pink2 tak layan haa....kite layan merah2 je hehe

rossoneri: hish jgn camtu...better suh die kurangkan sikit pengambilan tu...

June 14, 2010 at 8:39 AM

dean: jangan makan bnyk2...ade effect buruk nnt...(wah nasihat org no 1...sendiri punya xmau ingt!)

redriben: panadol mmg untuk legakan kesakitan je...bukan untuk menyembuhkan...dulu mmg la addicted to panadol...tu dulu la...skrg ni sy da tak sentuh lagi panadol tu...

June 14, 2010 at 10:22 PM

ada member aku koma sbb overdose panadol... die makan 18 bijik skaligus, kalo xsilap... huhu...

June 15, 2010 at 7:57 PM

rosak buah pinggang baru tau..huhu

June 15, 2010 at 10:04 PM

en amin: hish xpenah lg sy makan samapi 18bijik....tu dah hilang akal namenye tu...

farhan: erk! jgn ar mintak cmtu...dah tak makan lg la....:(

August 5, 2010 at 12:44 PM

hOo.. camtu rupanya sejarah nama panadol ni.. hihi =P

May 21, 2011 at 12:23 AM

panadol tak hilang dari badan selama 5tahun ++ . kalau hari2 makan , mak aii . macam mane tuu ? -,-

June 14, 2011 at 10:39 AM

ptt la..panadol hehe

Post a Comment
Twitter Bird Gadget