Wednesday, June 23, 2010

Sakit mata aku!



Masa aku nak pegi keje pagi tadi, aku telah berselisih dengan 2 orang remaja lelaki... Aku andaikan diorang ni dalam umo 15-20 tahun kot. Tak tau la sameda diorang sekolah ke tak. Dari jauh aku tengok diorang ni macam pelik je. Cara jalan semacam je. Terkangkang-kangkang, terhenjut-henjut.

Dari gaya mereka aku andaikan mereka ni budak2 hip hop kot. Dalam hati, gaya diorang ni bukan main hebat lagi. Agak-agak kemana la diorang nak pegi pagi-pagi buta ni. Pegi lepak shopping complex? Lepak Bukit Bintang? Ape yang bukak pagi-pagi ni... Aku pelik gak....


Aku usha je diorang... Makin diorang dekat, makin pelik aku tengok pulak... Sekali diorang jalan depan aku..... Rasa macam nak muntah pon ada...


Tau nape?





Ha la...diorang pakai seluar ala-ala gini ha. Seluar londeh nampak boxer! Aku memang anti tahap kipas susah mati kalo tengok orang pakai seluar gini. Stylo la kononnye tu. Stylo hampeh!

Londehnya bukan takat sikit2...Aku tengok sorang tu seluarnya dah londeh tahap bawah punggung! Korang ni pakat nk tayang boxer ke? Nak tayang punggung ni? Nasib baik la korang pakai boxer... Kalo korang pakai spender la, aku rase aku EL arini. Tak sanggup nak tengok. Ikutkan sangat la budaya Barat tu.

Aku tau diorang ni ade niat nak tayang boxer diorang. Tapi agak-agak la sikit dik... Kalo korang pakai boxer branded punya takpe la.... Leh gak korang berlagak. Tapi kalo boxer tulis
Calvin Klëin, korang tak payah la nak berlagak. Naik LRT tambang pun mintak lagi kat mak bapak, ade hati nak pakai Calvin Klein punya barang.

Lagi satu ni. Kalo punggung korang tu mantop macam David Beckham punya aset dalam iklan Amporio Armani underware punye iklan takpe la...Ni tak...Aku pon tak sure la sameda original CK atau Amporio Armani ada ke tak saiz korang!

Huh pagi-pagi lagi dah buat aku meluat!



18 comments

June 23, 2010 at 12:09 PM

nie kes sengal budak nie....

June 23, 2010 at 12:14 PM

haha i ok je kalau londeh sikit. tp kalau macam gambar tu. i tarik suar dia pastu g lempang dia ok tk? hahaha

June 23, 2010 at 12:14 PM

spank kan aje montot nye hehe

June 23, 2010 at 12:20 PM

betul3x. rasa nak terajang je bontot diorg. haha.


My latest entry : Pasangan Kembar England Yang Paling Serupa

June 23, 2010 at 1:33 PM

hahaha..style akhir zaman nie..

June 23, 2010 at 1:33 PM

Haish, style yang tak menarik.

June 23, 2010 at 1:57 PM

tak yah pakai jenas r gitu.
pakai boxer jeh.
haih ~

June 23, 2010 at 3:07 PM

aku tak boleh la tengok budak2 pakai fesyen macam ni..adoi..

June 23, 2010 at 3:20 PM

MJ: tp sengal2 cik panadol pon xwat cmni kan...

hudhud: betol tu...ni dah londeh sampai paras bwh bontot, naik menyampah tgk...

boy: tolong sepakkan!

shafiq: awk jgn pakai style cmni ye...

June 23, 2010 at 3:23 PM

ubi: style akhir zaman? ni dah tahap xde sytle lagi dah ni..

khairunnisa': yup, tp nape la budak2 tu leh anggap menarik...

innz: betol...pakai boxer je pon xde la sakit mata nk tgk dr pakai style cmtu...

nina: mari sama2 boikot fesyen ni!

June 23, 2010 at 3:27 PM

cayalah..sempat ko amik gambo montot dia...siyes tak mantappp!!! hahahahaha

June 23, 2010 at 4:38 PM

uit... tu da nak terbugil tuh... tali pinggang mak pinjam kot... cik panadol, sila ikat pinggang mereka... :p

June 23, 2010 at 4:53 PM

bukan sakit mata je,sakit hati pun ada tengok gelagat dorang ni.

June 23, 2010 at 5:26 PM

budak2 zaman skrg..aku pon tak faham..huhu..;p

June 23, 2010 at 5:47 PM

sugarspices: hish tu bkn gmbr kejadian pg td la...tu contoh jek..giler mau amik gmbr bontot bebudak tu...nnt tak pasal2 pulak kene serang!

tujuhhariseminggu: baik! akan ku ikat2 seluar di pinggang mereka guna tali rafia...

rara nasiha: tau xpe...

are_nyss: budak zaman skrg kn?abis tu kite ni budak zaman dolo2 ke? huh nampak sgt dah tua haha....

June 26, 2010 at 4:34 PM

haaaa.. yg mcm ini ktaowang paggil WAK LONN.. (wak londeh)

June 29, 2010 at 3:12 AM

tarik kan je seluar tuh .
padan muke . haha .

March 28, 2012 at 2:39 AM

hahaha..lwak2..bajet hot la sgt

Post a Comment
Twitter Bird Gadget