Friday, October 8, 2010

Balik-balik muka korang!


Korang pelik tak kalo tengok kat blog aku ni, asyik-asyik gambar orang yang sama je. Pusing-pusing orang tu jugak. Korang ada rasa menyampah atau meluat tak tengok muka-muka diorang ni je.

Jika jawapan anda YA: SILA MUNTAH DAN KLIK BUTANG CLOSE.


Jika jawapan anda TIDAK: TERUSKAN MEMBACA, SCROLL SAMPAI BAWAH DAN KOMEN.


Kalau korang familiar, selalu lepak-lepak kt sini, dari gambar ni pon korang boleh kenal pemilik-pemilik 'bahagian belakang' yang seksi-meksi ni.


Ni adalah keadaan di mana Mr Curly yang masih dalam percubaan untuk mengubah diri ke arah menjadi insan yang berguna. Selain berkelakuan baik, banyak memberikan kata-kata nasihat, dia juga sekarang ni sering berzikir! Aummmmmmm..... Selain tu, dia juga ada melakukan aktiviti membenteras maksiat.


Sempana penghijrahan dia ni, satu operasi sulung menbenteras maksiat telah di jalankan. Ni rumah yg kami serbu ekoran aduan yang kami terima terdapat aktiviti tidak bermoral sering berlaku. Rumah yang di diami oleh ibu tunggal kepada 3 anak ni dikatakan sering menerima kunjungan makhluk-makhluk yang tidak sepatutnya.

Operasi di ketuai oleh Ustaz Curly bersama pegawai-pegawainya iaitu, Ummi Curly (kaunselor bebas), Kak Pah (pegawai pengiring), Cik Panadol (err....) dan FBI Budak Johor (ketua penyiasat)

Setelah pintu dibuka, terhidang la 'ayam-ayam' yang sangat RANUM! Eh ayam-ayam yang menanti untuk di kerjakan. Memang sedap! And HOTTTT!!! Siap ada yang BERAIR lagi tu!


Aktiviti membenteras maksiat ni berjalan lancar. Dan semua anggota 'pencegah maksiat' sempat bergambar dengan hasil serbuan mereka.




THE END


p/s: Aku tak pasti ni entry pasal apa sebenarnya!!


11 comments

October 8, 2010 at 10:22 AM

refer to pic 1st : ust mana la tu pakai jubah...hahaha

erkk, ni makang2 kt mana laks neh...:P

October 8, 2010 at 11:13 AM

assalamualaikum..ana mau tnye ente la, fe fasal ente masukkn gamba ana??.. nasib baik oferasi mlm tu berjaye ..huhu

October 8, 2010 at 11:25 AM

melati qistyna:

tu la ustaz yang bakatnya di kenali dari program imam separa muda...haha

ni operasi kt umah mama zarra!

October 8, 2010 at 11:27 AM

curly:

ante ketua ajaran haram ni...sebab tu gambar ante kne pampang...pape hal, ante yg akan polis wanted!

ante dah macam ayah pin ado...cuma ummi lu ada satu jek hahah!

October 8, 2010 at 12:33 PM

hahaha.. cik panadol. tu pak sheikh mane yg sesat tu.? wa harap dia bukan dari kerajaan langit tu tau!! hahaha

October 8, 2010 at 2:24 PM

budak johor:

dia mmg bukan dari kerajaan langit...tp dri kerajaan cucuk langit!

October 8, 2010 at 7:11 PM

dia semakin menghampiri ke jalan yg lurus...semuga sinar keinsafan terus menyelimuti dia....Alhamdulillah..Rap!..Rap!..

October 8, 2010 at 9:22 PM

oi buat makan2 tak ajak

October 9, 2010 at 3:41 PM

hai budak sengal!

i pon sengal jgk sebenarnya..haha

visit my latest entry..
TOYOL
n selamar meramaikan pengikut i ye!
tq!

http://www.owlkieranaa.blogspot.com..

October 11, 2010 at 11:42 PM

ganbo bawah sekali tu..
semua senyum macam paksa diri je..

October 14, 2010 at 10:05 AM

meriahnya suasana sis..jeles ellen..hehhee

Post a Comment
Twitter Bird Gadget