Saturday, November 13, 2010

Alah omak kawen kan aku....



Boleh tak macam ni?



Hujung-hujung tahun ni memang ramai yag buat kenduri. Paling femes musti la kenduri kahwin. Ingat lagi pasal entry tips perkahwinan aku yang ni? Haha nampak gayanya belum ada orang lagi yang berani nak cuba.



Buat masa ni belum ada tips perkahwinan terbaru tapi aku mau cerita pasal majlis perkahwinan kawan baik aku, Norbaini aka Ben. Ben merupakan sahabat yang aku kenal sejak dari kami lahir tapi mula berkawan rapat semenjak Tingkatan 1. Ibu aku dan mak dia merupakan kawan baik sejak zaman mereka sekolah. Jadi kami meneruskan tradisi persahabatan ini sehingga la sekarang.






Meh layan beberapa gambar yang membuatkan aku rase lagi mau kawen! Haha



Time ni pengantin lelaki sangat gemuruh. 4 org diperlukan untuk menenangkan beliau.


Ben setelah sah menjadi isteri orang. Aku bile lagi ye?


Gambar kt pelamin wajib ok. Amik berkat mane tau lepas ni turn aku pulak kn kekekeke....


Majlis akad nikah berlangsung di rumah pengantin perempuan. Walaupun tidak semua tidak semua best friend kami dapat datang, tapi aku tetap datang memberikan sokongan. Alhamdulillah semua berjalan lancar. Dan yang paling penting, kesemua best friend kami yang lain, Mardiana, Aneeza, Azila, Ruslina dan Faridah dapat menghadirinya.



Ni la best friends aku. Sayang korang seyh!


Best part sepanjang majlis adalah persembahan Tarian Payung daripada kanak-kanak tadika tempat mak pengantin perempuan mengajar. Memang haru biru la suasana masa diorg menari. mane taknye. Budak-budak ni tak cukup training. Tapi memang happening! Aku kawen hujung tahun nanti mau invite budak-budak tu menari jugak la huhuhu.....Boleh kan Abang Ebby....





Bagi ibu aku, bila tengok kawan baik sendiri dan bermenantu tentulah dia pun nak jugak. Ish teruk juga aku kena membebel supaya kawen cepat. Aduhai ibu ku sayang.
Abang Ebby lom hantar rombongan lagi... Belum ada jodoh lagi macam mana mau kawen.



Aku pening.....




p/s:

Ok sekarang aku perlu plan B!






29 comments

November 14, 2010 at 12:05 AM

lu jgn risau cik panadol.. nnti wa ngan mr curly kowtim dgn eby yus tu. msti dia dgr ckp kitorg punye! hehehe

November 14, 2010 at 12:30 AM

bdk johor

lu kasi la cepat sikit...wa sidah tak tahan ni.....hahaha

November 14, 2010 at 12:45 AM

Ben setelah sah menjadi isteri orang. Aku bile lagi ye?

bila lagi ms? huhu

November 14, 2010 at 1:02 AM

mari aku pun join kau...ala omak kawen kan aku!!...hehehe

November 14, 2010 at 1:04 AM

sop

haiya sop...abang ebby yus lom hantar rombongan meminang lg....dah suruh mr curly pinangkan, asyik sibuk denagn jagung manis dia tu...

November 14, 2010 at 1:05 AM

ahmad endo

haha welcome to the club!

November 14, 2010 at 2:04 AM

tak sabar nak tunggu kawan baek aku kawen ujong sem ni. yey :D

November 14, 2010 at 7:37 AM

irah hajerah azman

haha tahniah...bln depan ni pon ade sorg lg mmber aku nk kawen...

huh asyik p kawen org je...kenduri sendiri entah bila...

November 14, 2010 at 12:17 PM

ehehehe... nanti bg url belog kek mak nun suh dio baco n3 neh :P

xper, jodoh itu ketentuan Nya....

November 14, 2010 at 9:02 PM

melati qistyna's mummy

tlg la g pinangkan eby yus tu utk den!

November 14, 2010 at 11:12 PM

hahaha lawak laa tengok muka eby yus mcm tue!adeihhhhh.....masalah2

November 15, 2010 at 9:16 AM

bagusss..ebi mmg sorg anak yg baik..so jagela die dgn sebaik2nye..(eh, pesal cam tbalik je komen wa ni)..hikhik

November 15, 2010 at 1:05 PM

ahaakss.. cik moon plak..>>alahaii..nabil raja lwk xhantar rombgn meminang cik moon lagi.. hahaha (perasan je cikmoon nie..hikhik)

November 15, 2010 at 2:40 PM

amira zakiah

ape? lawak? berani ko kutuk rupa balak wa tu! cisss...

November 15, 2010 at 2:43 PM

mr curly

jgn risau... wa akan jaga dia baekkk punye...wa akan jaga dia ketat-ketat....

November 15, 2010 at 2:44 PM

cik moon

nabil? cet! playboy kampung tu... jande wal la ko nnt cik moon....hahaha

November 16, 2010 at 1:44 AM

apesal lu minat ebby yus tu? muahahhaa..sebab dia lawak ek?

November 16, 2010 at 1:49 AM

fairuz

aku minat dia sbb dia sangat kacak!

November 16, 2010 at 11:46 AM

err.. teruskan usaha.. haha..

November 16, 2010 at 11:59 AM

aretikz

hurm mcm tak dapat restu ko je....:(

November 16, 2010 at 12:55 PM

waaaaaaaaaaa....kaweeeeeeen......

November 16, 2010 at 12:59 PM

nak kawen jugakk!! hekhekk

cik panadol, nanti nak kawen, jangan lupa jemput cikbelog yea :D

November 16, 2010 at 1:43 PM

chairool rulez

ooo yes! yes! yesssss! kaweennnn.......

November 16, 2010 at 1:45 PM

cikbelog

insya-Allah cikbelog akan di jemput sekiranya usaha untuk meninang eby yus berjaya!

November 18, 2010 at 1:29 AM

salam kenal..wah..eby yus suka lawak die..natural..hehe..kim salam kat die =D

November 18, 2010 at 9:43 AM

iqbalhakimi

lawak dia la yg wat aku terpikat tu!
ahahaha

November 19, 2010 at 9:02 AM

tahun depan kite kawen ok.tauun depan tau!

November 19, 2010 at 4:55 PM

esok lusa kawin la ko.. haha

November 19, 2010 at 7:59 PM

nak kawen jgn lupa ajak LM ye cik panadol..

Post a Comment
Twitter Bird Gadget