Thursday, January 13, 2011

Jom serang Kenny Rogers ROASTERS! - Part 2


Hahaha aku dah cakap aku nak serang gak kan! Port peberet diorang musti la Times Square. Meh layan gambar.


Gambar ni di ambil untuk mengimbau kembali saat peristiwa kutu berlaku!


Time ni aku tengah bermanja-manjaan dengan Mama Meow dalam usaha mengusha purse merah dan compact camera baru beliau yang berwarna merah!


Masing-masing tengah melayan perasaan sebelum Kak Limah datang menyerang kami!


Bdk Johor teruja tengok amoi-amoi yang pakai baju merah kt restoran tu selamam. Rambang mata dia tak tau nak usha mane satu!



p/s:
Aku malas nak amik gambar banyak-banyak sebab aku kelaparan. Aku pikir nak makan je time tu!



11 comments

January 13, 2011 at 10:26 AM

mekaseh yo..tp yg extra lg 1 smlm sapo yg abihkn??..huhu

January 13, 2011 at 12:12 PM

wa pun xtau sapo abihkan...tp wa ade 4 suspek...
1. kak limah
2. husin
3. usop
4. apek main piring pusing...

sila pilih satu....

January 13, 2011 at 12:21 PM

serang.. jgn tak serang.. huhuhu
lama x makan kenny rogers

January 14, 2011 at 1:17 AM

Tahniah kerana habih huhu..lapor ler aku pulak malam2 nie

January 17, 2011 at 10:12 PM

bukan tak nak serang tapi tak de yang merah la tak kan nak pakai gincu kut .....rugi2

January 18, 2011 at 10:26 AM

sedapnyerrrrrrrr

January 18, 2011 at 12:12 PM

makan jek keje korang...hapening gilossss... :P

January 20, 2011 at 12:30 PM

Wa.. Sdapnye KR. But muak la plak mkn hr tu. Xabis pun. huhu

January 21, 2011 at 10:00 AM

terus lapo ni sis....hehe..best dapat makan benda buy 1 free 1 ni kan..

January 23, 2011 at 9:34 AM

salam ziarah miss panadol...

January 26, 2011 at 10:53 AM

amoi merah2 pilihan sayer...kehhh

Post a Comment
Twitter Bird Gadget