Thursday, February 24, 2011

Cik Panadol nak pegi bercuti. Sapa nak ikut?

Haluuuu....

Maaf kalau sekarang ni aku jarang bw, jarang update belog. Serius sekarang ni aku sangat sibuk. Sibuk sangat-sangat sampaikan bila masa aku kena selsema pun aku tak perasan. Pale otak tengah biol-biol sekarang ni.


Huarggghhhh....!!


Time-time camni la tetiba rasa nak pegi bercuti pulak. Hurm bos kasi ke? Sape nak itot aku gi bercuti? Cik Panadol sponsor!! Kan aritu Cik Panadol dapat angpow besar!!



Tapi nak bercuti kat mane ek? Bagi idea cikit mane tempat yang best-best untuk bercuti. Aku tak kisah, mana-mana pun takpe. Asalkan......



Aku tak perlu naik flight! Aku takot naik flight ok.






Aku tak perlu naik bos/feri/tongkang/sampan/banana boat! Aku fobia dengan air.




Tempat tu tak panas sangat sebab aku tak suke panas-panas ni. Sunburn!




Jangan ajak aku pegi tempat-tempat yang tinggi sebab aku takot tempat tinggi!



Takmo pegi tempat yang jauh-jauh sangat, yang kena duduk lama dalam keta, jalan yang takde highway, jalan yang banyak liku-liku sebab aku senang mabuk! Wekk!!




Jangan bawak aku pegi masuk hutan sebab aku takot masuk dalam hutan! Banyak binatang buas dan binatang yang menggelikan! Taknak jadi atau jumpe benda-benda pelik....





Takde aktiviti yang di jalankan memalam hari sebab aku rabun malam! Potensi untuk aku hilang/sesat sangat besar! Kemungkinan untuk aku tak dapat balik hotel juga besar!





Hurm.... Jadi korang agak-agak, tempat mane yang sesuai untuk Cik Panadol yang comel ni pegi bercuti ek??



p/s:
Jangan ada yang suruh aku bercuti kat rumah atau dalam bilik sudah la. Memang nak kena pelangkung tu!





22 comments

February 24, 2011 at 8:58 AM

Salam sis.. apa kata pergi PD, Tiara beach resort ! kalau x tahan bising pergi lah tempat2 yang damai kat area pd sana.. .. selamat bercuti !

Tu ajer yer...

Layanzzz ajer!

February 24, 2011 at 9:33 AM

yg kat tulisan kecik kt bawah tu adalah tempat sesuwai tuk poie bercuti....muahahahaha

February 24, 2011 at 1:17 PM

bercuti kt hotel 5star kat dlm KL ni je.. best.. ;)

February 24, 2011 at 4:27 PM

susah2, ko cuti ajelah kek umah omak ni hah! leh gak tlg2 mak cuci kain ke, basuh pinggan ke hapa..

P/s: Muahaha..mula2 ingatkan nak gak suggest mcm kat tulisan kecik tu tp seb bek dah warning awal2 kan??

February 24, 2011 at 4:36 PM

torai lah g stay kt otel gold coast kt sepang n manjakan diri ngan spa kt situ..tgk dlm tibi ritu kemain best...:)

February 24, 2011 at 5:15 PM

laa..kan elok duit tu lu bg kiteorg g bcuti..kire2 kiteorg ni on behalf tuk lu le..amacam??..huhu

February 24, 2011 at 9:34 PM

hahahah stuju ngan curly ngeee...le r wak~ngeee

February 24, 2011 at 11:32 PM

nak itotttttttttttttttt

February 25, 2011 at 12:34 AM

aisehmen!! kalau tempat lain x bole, lu brcuti jer kat dlm gua tempurung tu. lg baik punye. xde sape kacau. hahaha

February 25, 2011 at 11:01 AM

bercoootiiii kt umah jer lar mcm tue.. byk sangat songeh nya.. hahaha

February 25, 2011 at 2:29 PM

hahaha byk songeh ni..apa kate duit tu bawak pi shopping. :D tayah pening2...lagi layansss :D

February 25, 2011 at 2:50 PM

pegiiii..........bercuti kat.....heeeeee dok rumah la syok cik panadol...kehkehkeh larikkkk2

February 25, 2011 at 3:58 PM

wahhh..byknya syarat..huhu...xtau la nk suggest apa...

February 25, 2011 at 4:56 PM

waa..nk g becuti kt mane agaknye tu ye?..

February 25, 2011 at 4:58 PM

Jom kita cuti kat Tmn Tasik Ttwangsa sama2. Hihi ..

February 25, 2011 at 6:24 PM

tkt air tkt tmpt gelap tkt tmpt gelap xnk g jauh2..hurm..abis tu nk bg tmpt ape yg sesuai ni..??cuti kt umah je la..:)

February 26, 2011 at 1:09 PM

paris la cik panadol...kalau fri, ai pon nak ikot..hihihi :P :P

jemput ke rumah,
http://laydie-dda.blogspot.com
keep in touch..:)

February 27, 2011 at 11:14 PM

nak ikut :)

March 1, 2011 at 1:36 AM

pi pasar malam yang berhampiran je lah..
banyak sangat alahnye..
hahhha

March 1, 2011 at 5:34 AM

Jom...ikut akak naik motor ke Sibu

March 1, 2011 at 5:21 PM

dok rmh je la mcm tu. bhahahaa

March 2, 2011 at 5:41 PM

xpayah pegi senang citerrr...hekhekhek

Post a Comment
Twitter Bird Gadget