Monday, February 7, 2011

Yeah.... Ang pow sulah mali woo....


Hallu...

Ingat tak sebelum CNY aritu aku ade maki-maki bos aku kan. Terus aku merajuk membawa hati yang lara ke. 9 hari aku cuti! Hambik kau bos! Kekeke.... Baru nak gelabah carik aku....


Baru je masuk je opis pagi td, terjojol muka bos aku kat meja aku. Sambil senyum-senyum sumbing, dia ucap Selamat Hari Raya Cina kat aku. Weh! Aku bukan orang cina mey, aku tak sambut raya cina. Patotnya aku yang patot wish Happy CNY kat dia.


Tetiba bos aku hulur sampul merah. Huh ANG POW! Haaa bab benda-benda kaler merah ni aku memang cair sikit.

Eh jap-jap......








Cet! Nak amik hati aku la tu. Yela seminggu lebih aku tak layan call/sms dia. Padan muka!


Haa dah orang hulur rezeki, takkan nak tolak pulak kan. Cepat je aku rembat sampul merah tu dari tangan dia. Aku cakap mekasih kat dia tapi tak pandang pun muka bos aku tu.


Yuck! Aku merajuk dengan bos aku macam merajuk ngan boipren pulak kan kekeke....




p/s:
Hati berbunga riang bila dia sempat cakap yang akan ade lagi 'ang pow' akan menyusul.....
*Wink wink*


16 comments

February 7, 2011 at 5:10 PM

ayoooo..... manyak syiok orrr :P

kong hei fat choi, angpow lai...lai... muahaha

February 7, 2011 at 10:29 PM

gong xi .. gong xi ..KC pun dpt jugak .. br peket2 lagi. hihi..

February 7, 2011 at 11:32 PM

keji seh ugut boss mintak ang pow

February 8, 2011 at 9:42 AM

wuahhh le blanjew ni ngeee~

February 8, 2011 at 7:21 PM

nak jugak...kongsi jom... :)

February 8, 2011 at 11:45 PM

wah!! mesti ada apa2 dgn bos nih. ekekekek~

February 9, 2011 at 9:40 AM

melati wistina's mummy

syiok dapat ang pow...tp isi dalam talak manyak syiok lor....

February 9, 2011 at 9:41 AM

kakchik@ella

wah peket2...!! meh kongsi2 ngn sy kak chik....

February 9, 2011 at 9:41 AM

che armster

muahahaha....

February 9, 2011 at 9:42 AM

krole

belanje?
lai...lai...

February 9, 2011 at 9:43 AM

princeduyong

nak? meh mintak kt bos aku ni ha...kekeke

February 9, 2011 at 9:43 AM

dya adriza

opss!
senyap2 sudah la beb....

February 9, 2011 at 10:25 AM

waa..best2..dpt angpau.. cik moon pun baru je dpt ang pau smlm... ngee~

February 9, 2011 at 11:43 AM

waaa...dpt angpaw tu..
ammboi bkn dpt angpaw tp kena paw adala blk kmpg temphari...
kn paw kat anak sedara..hihi

Cerita Sengal : Cikgu Nasyor dan Mat

February 11, 2011 at 1:57 PM

cik moon

memang best! tak sabar nk dapat ang pow yg lg besar!

February 11, 2011 at 1:57 PM

ammboi.blogspot

haha padan muka!

Post a Comment
Twitter Bird Gadget