Tuesday, May 10, 2011

Bisik-bisik Gathering...Hado kau pegi?

Jemputan ke Bisik-bisik Gathering anjuran Mak Lagenda bersama rakan sekongkolnya sekongkolnya, bro KarimMJ pada 8 May 2011 telah pun aku penuhi. Kat Seremban tu. Jauhkan perjalanan aku. So far itu adalah gathering yang sangat sempoi dah penuh dengan adegan kejang perut! So meh layan gambar dan aktiviti kat sane.


Sambutan kedatangan aku dan GB2MK? Huh tak disangka-sangka. Aku leh keluar balik dari tempat tu sebab segan! Yela dah le datang lambat. Sampai-sampai je depan pintu Old Town tu, siap ade red carpet lak! Sogan den!

Mak Lagenda selaku Bos Beso bersama anak ikannya, Kojie Yama yang jadi MC utk majlis tu.


Ok itu permulaan yang sangat tak disangka. Aku yang dah sedia pemalu ni ingatkan ok la bile dah masuk. Tapi macam nak gugur jantung bila tengok banyak kamera 'gajah hitam' dalam tu. Ok aku dah cuak.



Rupa-rupanya itu adalah suprise dari Bro Framestone dan 1Tube.my. Dalam hati rase nak lenyek-lenyek muka Bro. I hate surprise! Kami kena rakam video untuk diri dan belog memasing! Hadusss........


GB2MK siap main 'lat tali lat laili tam plom' masa majlis tu. Masing-masing takot nak rakam video. Kena la wat benda ni untuk tentukan siapa yang start dulu.


Gaya relax Mr Curly. Tau le dah biase dok depan kamera..... Aku jeles!


Intebiu untuk 1Tube.my. Sumpah part aku macam hampeh! Sila jangan gelak kalo korg tengok video tu nnt. Aku lebih suka dok belakang kamera dari depan kamera. Urm fear of camera disease ok. Silap-silap leh muntah depan camera!



Time ni tengah tahan muntah! Kang tersembur pulak kat bro PhilRamli ngan si Zul tu kang!


Bdk Johor main jeling-jeling depan kamera. Tengah praktis beraksi depan kamera untuk hari bersejarah kot hahaha. Bro, jangan bako wa ye......


Time ni Bro Framestone tengah interview bro Gen Fujita ngan bro Azhar Mayor dari Seremban Maya.


Ni la blogger-blogger yang menjadikan Bisik-bisik Mak Lagenda bertukar menjadi Gelak-gelak Mak Lagenda.


Antara yang hadir adalah;

7- abd karim mj - www.karimmj.com
8. bro framestone - www.broframestone.com
10. Pian - Gen Fujita - serembanmaya.blogspot.com
11. azhar mayor - serembanmaya.blogspot.com
12. geng 1 tube - http://www.1tube.my/
13. cik panadol - http://ms-panadol.blogspot.com
14- pn lily (mrs curly, bini mr curly)
15- Pokcik (laki Mak Lagenda)


Nanti aku update story apa lagi yang happening kat Bisik-bisik ni ye.



Aku sebenarnya sangat takot dan segan dengan hasil video yang bakal di upload petang ni. Bro PhilRamli, sila edit video sy comel-comel ye (walau pada hakikatnya aku tak comel)! Korang jangan la gelakkan aku bila dah tgk video tu nnt. Cian kat aku...


Ok sekarang banyak rama-rama dalam perut sebab nak tunggu video tu release kat 1Tube.my! BTW, dah pakat nagn cik ReramaUngu untuk carik kotak kasi tutup muka lepas video release!!




11 comments

May 10, 2011 at 3:29 PM

hahaha..cik, x sempat nak g mydin..tpi takpe..baru tringt dlm opis ni pun bnyk kotak lagi....ai dah pos kat yu taw..hehehehehe

May 10, 2011 at 3:55 PM

sgt jeles sbb tk dpt pegi. hihi.

May 10, 2011 at 4:06 PM

nak pinjam satu kotak...dup dap dup dap jantung tunggu video tu direlease...sure kene kutuk nanti...huhuhu

May 10, 2011 at 4:10 PM

hahaha..wa mmg relek yo..tp lu prasan x kt suar jins wa tu dh basah kuyup..tokoncing!!!..hikhik

May 10, 2011 at 4:45 PM

happy dpt kenal semua

May 10, 2011 at 5:58 PM

cet lu curly!!
lu ni menjatuhkn murtabak kaum laki je lar.
hahaha.
wa pun.. dh 7 kali buang air besau, lama2 dh takde ape nk buang!!.. wuahahahaha!!

May 10, 2011 at 7:00 PM

glamer betul abg rambut kenteng tu ek..

May 10, 2011 at 8:23 PM

weeewit!!!

Ada lebih kotak kosong tak? Mak pun nak tumpang gak..hahahaha!

May 10, 2011 at 11:25 PM

Syok tengok video member2 blogger..baru rasa something...apapun video yg bro One tu bikin memang class..cakap ngan mak tak ada apa yg nak dimalukan...best sangat!

May 11, 2011 at 10:02 AM

seronoknyer...

January 8, 2014 at 10:38 PM

Hidup lagi ke blog ini? he..23x

www.broframestone.com

Post a Comment
Twitter Bird Gadget