Monday, May 9, 2011

Jalan-jalan time!


Semalam aku dan geng gi jalan-jalan. Bosan jalan kat KL je. Sesekali gi jalan jauh sikit best gak.


Persiapan terakhir sebelum bergerak ke lokasi. Penuh bonet kete aku di sumbat barang-barang makeup Bdk Johor!





Ade ke patot suh aku yang drive. Si Bdk Johor ngan si Curly tu leh pulak dok belakang macam bos beso. Sabo je la.....





Isi minyak dulu. Jauh perjalanan kami ni.......





Sepanjang jalan, Bdk Johor ngan Mr Curly leka bercanda berdua-duaan kat belakang. Amik gambar la sesama sendiri la (macam gambar bawah ni). Menikmati permandangan la. Yela....first time dapat duduk belakang. Boleh pandang kiri, leh pandang kanan. Leh pegang-pegang.






Cet.... Nasib la. Perjalanan masih jauh....



8 comments

May 9, 2011 at 6:28 PM

aduhhh..lu masukkn muko wa tgh stim tu watpe??..tp siyes, penangan bdk johor mmg dasat..asyik!!!..hikhik

May 9, 2011 at 8:11 PM

peh!! memang lu org ni nk kena bako ngan wa. wa dh standby mercun pop2 nk baling kat lu org ni.
hahaha

May 9, 2011 at 10:58 PM

hohohoho..kalo x ckp mercun pop2 tu, mak leh jadi tokan mercun..mau ka?

Kawan2 punya pasal, mak kasi kawtim murah2 la hah!

May 9, 2011 at 11:00 PM

mr. curly

ooo....tgh stim ke ni...patot wa mase wa tgh drive wa ade dgr2 erangan dar sit belakang tu...nasib baik la wa masih dapat fokus memandu....

May 9, 2011 at 11:01 PM

bdk johor

ala bro...xkan nak bako2 pulak....wa tau ape yg korg buat kt belakang tu....

May 9, 2011 at 11:02 PM

lagenda

biar kan la diorg tu mak....

May 10, 2011 at 12:23 AM

yeah!! wa sokong mak.
wa akan mengundi mak time pilihanraya nanti. hehehe

May 10, 2011 at 4:25 PM

la ... .balik2 geng balik2 muka korang yg komen. hahaha ..

Post a Comment
Twitter Bird Gadget