Wednesday, August 10, 2011

Kalau aku dah takda nanti...

Kalau aku dah takda nanti,
Akankah ada orang yang akan mengingati aku lagi....

Kalau aku dah takda nanti,
Masih adakah orang yang akan menyebut nama aku lagi nanti....

Kalau aku dah takda nanti,
Adakah ada orang yang akan merindui aku nanti.....

Kalau aku dah takda nanti,
Adakah orang akan terasa kehilangan aku...

Kalau aku dah takda nanti,
Masih adakah diri aku dalam hati mereka....


Masa hidup ni pun orang boleh lupakan kita,
Inikan pula jika kita dah tiada nanti....







p/s:-
Ucapan Terima kasih pada mereka yang mengingati....
Andai aku tidak bangun esok pagi.....




21 comments

August 10, 2011 at 12:15 AM

sayu pula aku baca entri ni :(

August 10, 2011 at 12:34 AM

Hanya Allah dan kekasihnya yang takkan melupakan kita...maka buatlah amal yg wajib alasan...berpeganglah pada ajaran Islam sepenuhnya....
Nape sedih jer nie...apapun takdir kita dah ditetapkan cuma surga dan neraka kita yang kena pilih....andainya kao tiada lagi...pada hari itu aku pastinya dah lama tiada...(ikut umur)

August 10, 2011 at 12:51 AM

sob sob,,asal nie cik pana....sayu lakk hati den baco entry nie....

kawan sejati akan ingat kita sampai mati....

August 10, 2011 at 9:19 AM

hai awak , lama x update blog..

ni nape plak kuor entry sedey time2 pose ni... alahai sodih nye..

hrp2 sume nye ok ye..

August 10, 2011 at 9:34 AM

cik...awat ni? cer cite ngan aku..takda satu hari pun aku tak ingt kat ko taw..

jgn la sedih2..

August 10, 2011 at 9:40 AM

rindu cik maca.... naper nie laling... syedih tau.. tak moc akap camtu.. nanti ieb nanes kang

August 10, 2011 at 11:09 AM

Isk..sedey plak baca. Jgn la gini pana. Sedey mak ni taw. Mak sentiasa ingatkan kwn2..

August 10, 2011 at 8:22 PM

Sama2 kita hayati...sama2 kita renung...sama2 kita fikir...adakah hari esok masih ada untuk kita....

August 11, 2011 at 12:25 PM

mengapakah cik panadol?? mengapa..mengapa??


apa2 pon,kita sama2 la tambah amal&ilmu..

baguslah mengigati dari x beringat langsung....

selamat beramal dan teruskan mencari redha+barakah dr ilahi

*maap la klo aku merepak

August 11, 2011 at 1:36 PM

Kak Alin mesti ingat punya..pasal setiap kali sakit orang pompuan pasti kak Alin telan PANADOL...hehehehehe..

Hidup & Mati adalah ketentuan Allah...

August 11, 2011 at 1:37 PM

cepat2 kahwin

anak2 akan ingat kita.. :)

Safee Sali Dirisik Kelab Jerman

August 11, 2011 at 1:57 PM

tu lah heran jua k.el mn lah ini budak cik pana x timbul2..tup2 timbul kuo statement ni...ape keheynye tuh..moh bitau kat yong...

sllu je igt kat dia..dia igt kita dok hehehe

August 11, 2011 at 2:02 PM

Yer .. biasanya orang ingat kita x lama lepas tu akan lupa.. x per lah redha ajer dengan segala apa yang berlaku.. kena itu sudah kehendak ALLAH yang maha esa

August 11, 2011 at 10:10 PM

tak mo sedey2..=(

August 12, 2011 at 10:04 PM

buat kawanku yg disayangi......tak perlu buat org mengingati kita bila dh tiada.....yg penting..kita mengingati tuhan semasa kita hidup....itu lagi penting wahai sahabatku.....sesungguhnya...mengingati mati itu bagus.....

August 13, 2011 at 11:09 AM

Adik Panadol buat KC terhiba membacanya. sob .. sob ..

August 13, 2011 at 11:45 AM

Eh apsal x bgn, penat sahur ke.....hehehe (sorry, akak guwau dear) walau apa pun, tabahkan hati, x semua yg sedih itu x membawa apa2 makna..... Take care ye

August 14, 2011 at 1:03 PM

ehhhh..bangun2..apik akan gerak nanti

August 14, 2011 at 4:19 PM

janganlah sedih2 okay? :)

August 15, 2011 at 12:11 PM

huhuhu, insyallah kak lang akn ingt...epi2 k

August 15, 2011 at 1:22 PM

mengingati mati itu bagus..
tapi sedih cunndaa baca n3 nie..
cunndaa sentiasa ingat kwn2 cunndaa..

Post a Comment
Twitter Bird Gadget