Thursday, September 15, 2011

Spontaneous Thursday #3


Tahun ni bila aku pergi beraya, orang akan ucap:


Selamat Hari Raya. Bila nak kawen?



Ermm bukan kah sepatutnye:


Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin.



Kenapa ek?



14 comments

September 15, 2011 at 8:17 AM

orang concern pasal status diri u...;)

September 15, 2011 at 8:52 AM

haha..stended la tu..aku pun dah kena jugak soalan cepumas tu...haiih! rimas dowh org dok tanya ja

September 15, 2011 at 9:08 AM

hahaha...rimas yek cik?? Senyum ajelah sbb, mgkin derang dah x tahu nk tanya soklan apa untuk bermanja2..

September 15, 2011 at 10:57 AM

hik hik hik org tanye senyum yer...... atau lom sampai seru :)

September 15, 2011 at 11:05 AM

aku nak tanya soalan tu boleh .. tambah lagi.. teringin nak makan nasi minyak cik pana... sementara masih ada hayat...

September 15, 2011 at 12:11 PM

bspotgurl

tak tau la samada concern or perli hahaha

September 15, 2011 at 12:12 PM

RerameUngu

ko tu modo laie....

tanya sesatu xpe...ni ucap2 je selamat hari raya terus tanye soklan tu....mcm berirama je pulak aku dgr hehe

September 15, 2011 at 12:12 PM

lagenda

eleh nk bermanje sgt la mak oi...

September 15, 2011 at 12:14 PM

stellaizz

Senyum? tak sampai seru? org dah start tanya aku soklan ni sejak aku akil baligh lagi tau...muak dah!

September 15, 2011 at 12:15 PM

inilah aku

haish insya-Allah panjang umo bro nk makan nasik minyak sy nnt... :)

September 15, 2011 at 2:02 PM

nasib baik i da ade jwpn.. slamt ari raye.. jemput dtg mjlis tunang raye ke5. hehe.. ;)

September 15, 2011 at 5:40 PM

itu dalah soalan rimas..hahahha

September 17, 2011 at 7:24 AM

oo.. da tua la tu.. hahha..

Transformasi.. klu dulu2 orang kasi duit raya, skang ni orang mintak pulak.. hahha..

September 18, 2011 at 8:34 AM

kawen la cepat2 ;)

Post a Comment
Twitter Bird Gadget