Friday, December 9, 2011

Kisah anak dan ibu...

Kalau mata kanan asyik berkedip-kedip...
Ada orang rindu ek?


Ibu aku kot...

Sebab arini dgn semalam ibu aku banyak kali miscall aku.

Pastu aku pulak missed the calls.

Lalu aku anggap ibu aku miss aku...

Suke Ibu main miscall-miscall ye~

Ibu takde kredit ea?

Sorry la ibu....

Dah biol sangat dah anak ibu sorg ni.

Tak pandai nak call balik...

Lagi pun aku anak nombor 1

Anak nombor 1 ni kepala ada batu dalam duduk...

Kepala keras...


Aku nak buat, aku buat.

Aku nak cakap, aku cakap...

Tapi ape2 hal pon....

Ibu..orang sayang ibu....

Eh ayah pon orang sayang....


Anak Ibu yg dulu lain bu..

Anak ibu yg sekarang dah belajar bnyk benda.

Tak payah jaga hati orang sangat.

Nak cakap...cakap je...benda betul.


Anak ibu ni sekarang dah pandai emosi.

Dulu batu....

Anak Ibu ni sekarang dah pandai moody.

Anak Ibu sekarang sudah mingle sama byk spectrum orang.

Anak ibu ni dulu tak reti nak bercakap dgn adik beradik...

Anak ibu sekarang dah pandai tulis sajak!! Wahahha....



Apo-apo yo lah....


Tapi anak Ibu yang dulu suka makan. Sampai sekarang suka makan. Itu yang penting!



p/s:-

Sekarang dah jarang on9. Diri pon dah macam mayat hidup sekarang ni.... Tapi mayat yg comel!

Minggu depan 3 site up/launch. Weekend ni kne keje. Mati la......Bos memang nak bunuh aku! Kalau aku mati, aku nak jadi hantu...Boleh menghantui hidup bos aku!



14 comments

December 9, 2011 at 9:33 AM

Ibu rindu tuh..mgkin risau sbb anak ibu ni dah lama sgt x blk kampung, x dgr suaranya..call la ibu blk. 1 minut pun jadik ler..jgn bg ibu risau..

December 9, 2011 at 9:45 AM

Ohhh..duk jauh ngan ibu ker?

December 9, 2011 at 11:09 AM

ayokk !! nk call bukan kena cari public phone CP. picit2, ibu dah ada di hujung talian. call ar ibu barang semenit :-)



x der credit ekk. meh cni no phone CP nk tolong topap kan :P

December 9, 2011 at 11:12 AM

anak ibu ni pon suka makan :) samala kita.comel :D

December 9, 2011 at 11:13 AM

mesti ibu rindu cik pana tu. jgn lupa call ibu balik ye...

December 9, 2011 at 11:32 AM

comelnye.. :)
Ibu rindulah tu..
Rindu juga kat ibu kita..^^

December 9, 2011 at 12:09 PM

Ala... janganlah jadi mayat.Walau pun mayat comel.Gi call ibu cepat2.

December 9, 2011 at 4:38 PM

ehehehe, yg penting ibu tetap di lubuk hati cik pana yg paling dalam :)

December 9, 2011 at 10:06 PM

cepat2...prg call ibu utk pengubat rindu..:)

December 9, 2011 at 11:12 PM

haha maen tembak-tembak dgn ibu je ke?
haha beto ke pandai wat sajak?bestnyee :)


jom bace aku tetap aku kalau rajen bace ni sekali ye hari bermingle-mingle

December 10, 2011 at 3:12 PM

the very the oldskoll itu pic heheheh nice!


http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/hanya-5-perkara.html

December 10, 2011 at 10:01 PM

sayangi ibu anda semua
selagi dia hidup ya

December 16, 2011 at 8:23 AM

anak ibu sekarang pun dah hebat tulis blog :)

December 16, 2011 at 10:58 AM

bestnye jadi cik panadol :P..
suke makan..
makan nikmat kan..

Post a Comment
Twitter Bird Gadget