Monday, December 12, 2011

Satu je yang kurang

Suatu hari, sedang aku makan-makan di sebuah kedai mamak dengan kawan-kawan aku....Aku perasan kawan-kawan aku leka perhatikan aku yang tengah lahap melayan makanan aku sambil melemparkan senyuman sumbing diorg tu. Tiba-tiba sorang kawan aku bersuara.....


Kawan 1: "Kau ni Pana...semua cukup pakej...muke comey....kerja bagus...engineer lagi...kereta ader...rumah on the way....lelaki berlambak-lambak nak...sampai kau tak tertepis dah...tapi satu jerk kurang.................."


Aku: "Ape dia??", muka cool jerk...makanan terus aku suap ke dalam mulut...tapi dalam hati dah cuak pikir "nak cakap aku lesbian ke aper minah nih"


Kawan 1: "Urm kau ni.........", lama dia diam...tak sambung pon ayat tu....

Aku:
"Ape die....", aku tanye lagi, kali ni nada agak tinggi sikit...berlagak sikit la time ni...

Kawan 1: "Kau KURANG BETOL! Miahahahahahahahahaha..." dia cakap sambil gelak and hentak-hentak meja....eiiiiii....suke kauuu yer???????

Pastu sorang lagik pulak sambung
.

Kawan 2: "Yang nak ngan ko tu semua kompom tak tahu ko nih ada gila sikit! muahahahahahahahaha"


Habis satu table gelak aku....Amboi amboi....Suka suki je cakap aku tak betol kan....Cis!! Terus aku rase roti canai mamak tuh cam dah basi....Saje je tau korang nak buat aku tacing....Hilang selera aku....Rugi 80sen duit roti canai tu....Takpe takpe...akan ku balas korangg!!!



Kajang Pak Malau kajang berlipat,

Kajang saya mengkuang layu,
Biarpun gurauan korang ada sikit tepat,
Kejap lagi aku seligi korang sampai layu!



Hahahahahahaha.....





19 comments

December 12, 2011 at 2:27 PM

hikhik..nak join gelak bole??hahahaha

December 12, 2011 at 2:28 PM

cik pana berpantun ar. rasa mcam nk jawab patun tu tapi takut lak kena seligi karang .. wawawawa :P

December 12, 2011 at 2:30 PM

lantak lah hai cik pana... janji hati gumbira.. sudah lah... jangan buat poning2 kepalo...

December 12, 2011 at 3:32 PM

Apakah benar kau kurang betul dek?? Ngeh ngeh ngeh..meh gelakkan pana reramai!

December 12, 2011 at 6:16 PM

WAkAk tumpang gelak ..

tp kan kan , tapi kan .. time dtg umah ku , ku tgk ok je .. betui je x kurg pun betui hang ..

December 12, 2011 at 6:20 PM

Tang mana yg x betul tu, meh sini kobaan kat akak...keh3x....

December 12, 2011 at 7:56 PM

hehehe..biar kurang betul jgn kurang siuman wahai ank manis.betul kan?

hidup biar hepi

December 13, 2011 at 8:01 AM

wah! untung la dh de kete sendiri n umah sndiri. untung2 :p nape ms panadol x btol?

December 13, 2011 at 11:26 AM

muahahahahaha sib bek leh trima

December 13, 2011 at 11:56 AM

hak3..hak3..

December 13, 2011 at 4:42 PM

eh kita sepadan tau comey..abg pun kurang gak.kahkahkah :D

December 14, 2011 at 1:01 PM

haha..tpi best kalau ada kawan2 yang macam ni :)

December 15, 2011 at 12:42 AM

hahaha.. betoi3!!
biar kurang betul..jangan kurang cencaluk. (eh..betul ker?)hehe

December 16, 2011 at 10:57 AM

ala panadol.. betullah tu kata depa..
kite ni memangla tak betul.. mean x lurus..
ade lekuk2nye..
kalau betul.. kalau lurus.. bukan namanya manusia perempuan :P..
namanya pembaris la plak..

December 16, 2011 at 2:21 PM

yg bercakap beitu pun kurang jugak...
kurang asam..

haha~~

December 18, 2011 at 2:53 AM

memang nak kena sekeh kalo dengan aku..

December 19, 2011 at 9:03 AM

tu dia...tacing suda..hehe

December 20, 2011 at 1:56 PM

hehehe..keciannyer kena gitu

December 21, 2011 at 10:24 AM

sabar yer CP..=)

Post a Comment
Twitter Bird Gadget