Wednesday, January 11, 2012

Wordless Wednesday #6


Sayang sangat nak tinggalkan katil...
Jangan cakap korang tak penah buat!!!





27 comments

January 11, 2012 at 7:55 AM

Hahahaha..biasanya nak capai HP la. Letak jauh2 dari katil kununnya bila dah bgn capai hp, x akan tido blk..tp bila ujung kaki pun syg nak jauh dr katil...sendiri mau hengat!!

Kah kah kah kah kah kah

January 11, 2012 at 8:28 AM

Ahahahaha...... Smpi cenggitu skali.... Errrr, akak penah ke buat cenggitu... :D

January 11, 2012 at 1:35 PM

hahaha..
pernah buat..
sampai skrg..

January 11, 2012 at 2:14 PM

erkk...hahaha...pernah wat *angguk pale..ehh..geleng*

January 11, 2012 at 3:32 PM

ni sure ko selalu wat cmni kan ?wakakaka

January 11, 2012 at 4:29 PM

hahahah cfm den la tu..muahahahaha

January 11, 2012 at 11:24 PM

haha,kita penah buat gak..bukan sbb syg dgn katil tp sbb malas.hehe

January 12, 2012 at 9:57 AM

kekekekeke...biasa buat..skrg suruh anak2 plak amikkan..hehehe

January 12, 2012 at 10:01 AM

hahaha..gile buruk upenye bile wat camni..
aduishh..seb baek slalu wat xde orang nmpak...ahha

January 12, 2012 at 10:28 AM

suma org penah wat..pnya la sayang nak guna tenaga.hehe

January 12, 2012 at 12:31 PM

hahaha biasa buat masa kat Amsterdam dan Chelsea dulu..kat mesia tak buat dah :P

January 12, 2012 at 4:56 PM

hahahah tu malas nak bangun tahap gaban hahahah

January 13, 2012 at 10:14 PM

aku guna kuasa suara aku arahkan ank amik..
kehkehkeh!!

January 14, 2012 at 12:46 AM

hahaha..sm selalu gak wat..adess terkena kat batang idung sendiri..hehe

January 18, 2012 at 4:09 PM

hihik penah!! :D

January 21, 2012 at 10:31 AM

mau senang harus susah dulu...

January 21, 2012 at 5:12 PM

hahahahaha......sangggupppp..dan aku mengaku aku penah buat benda yg sama...alih2 ada la otot2 terseliuh..kahkahkah..

February 2, 2012 at 12:00 PM

keh keh keh macam mana tau ni?

February 8, 2012 at 2:26 PM

alamak terkantoi la plak...hahaha

March 2, 2012 at 9:36 AM

kekekekke.. selalu sngat camni.. sekarang anak2 pengganti

March 4, 2012 at 12:04 AM

x penah.. sroh orang amek kan aje..hakhak

March 16, 2012 at 9:50 PM

hahaahaha..mmg kenyataan

March 20, 2012 at 2:28 AM

funny pic tue....heheee

March 20, 2012 at 9:05 PM

keh..keh..keh.. malu nak ngaku sat :D

March 24, 2012 at 2:12 PM

hahaha... mmg style mls nak bgn tdo la nih.

March 27, 2012 at 12:55 AM

yeah.. usaha tangga kejayaan..

March 27, 2012 at 4:29 PM

confirm pernah buat ni..heheh

Post a Comment
Twitter Bird Gadget