Wednesday, May 23, 2012

Baik jangan berkawan


Kalau berkawan sekadar nak mengambil kesempatan
Baik jangan berkawan

Kalau berkawan sekadar untuk kepentingan diri sendiri
Baik jangan berkawan

Kalau berkawan cuma ketika waktu senang
Baik jangan berkawan

Kalau berkawan namun menghilangan masa susah
Baik jangan berkawan

Fahami dulu erti persahabatan jika mahu berkawan
Jika tidak mampu fahami, lebih baik sendiri


Kecewa dengan orang yang kononnya bergelar 'kawan baik'...Depan kita, dia lah kawan terbaik kita ada. belakang kita, macam-macam keburukkan kita di jaja. Moga mereka insaf....



32 comments

May 23, 2012 at 1:23 PM

haishh...berkawan dgn ikhlas...
kawan makan kawan ni yg rse nak makan je org tu.. :)

May 23, 2012 at 1:45 PM

yer itu baru nama kawan.. dan dia tak layak langsung di gelar sahabat!

May 23, 2012 at 2:09 PM

Kawan ketawa senang di cari... Kawan menangis... Satu dlm seribu... Kot

May 23, 2012 at 3:43 PM

boobs?
alamak..sy malu..nk tutup muka guna bantal..=p

erm..tu la kan..kalo dh x suka knpa mst nk berkwn & burukkan2 dia..
if x suka..
just leave it ..
so simple,right?hehe

May 23, 2012 at 4:26 PM

betul3...

May 24, 2012 at 12:18 PM

Betul2. Kawan yang baik susah nak dapat. Depan kita baik, belakang kita buruk2kan kita. :(

May 24, 2012 at 3:30 PM

sobsob sedih btol dpt yg dpn kita baik blakang kita cm harem cis bedebah grrr

May 24, 2012 at 3:36 PM

jagan kawan dah ngan dia...hehehe

May 25, 2012 at 10:01 AM

terbaik la quotes ni. hihi

May 25, 2012 at 3:00 PM

ahkak ni dh keno dh dik non.. so ive got no BFF..

x gune ngaku BFF tp blakang kite dok buruk2 or laga2 kan kite dgn kwn2 lain ..

May 26, 2012 at 7:54 AM

berkawan biar seribu, berkasih biar satu...
[ada kena mengena dgn entry ker komen nin?] hehehhe

May 26, 2012 at 12:12 PM

smpi skang mmg fobia nak berkawan..hahahaha

May 26, 2012 at 10:20 PM

kwn masa susah dan senang makin susah nak cari skrg ni..

May 27, 2012 at 4:34 PM

ssh nk jmpa kwn ssh senang bersama.. banyaknya yg masa senang je

lg takut jenis tempayan 2 muka... hish

May 27, 2012 at 10:52 PM

kawan baek n sejati susah di cari ganti...kawan yg belakon ramai.:)

May 28, 2012 at 11:41 PM

Kwn ketawa mmg ramai..kwn menangis tu yg susah nak cari.

Hisy,,mmg tak pyh berkwn lah gitu klu blkg kita dia nk tikam!

May 29, 2012 at 12:09 PM

betul tu, so berhati2 dalam memilih kawan, kawan yang berquality lebih baik dari 100 kawan yang hanya suka bermuka2...

May 30, 2012 at 3:03 PM

hye dearrr.. winduu kamoo.. eeer.. like boobs.. tu gak perumapamaan ni

June 6, 2012 at 9:26 AM

hihii dalam keadaan penuh malu uncle singgah komen disini hahhahaha

mmg kawan susah dicari..dan kalau ada kena berhati-hati..takut termakan diri huhuhu

June 8, 2012 at 12:56 PM

tak boleh tak berkawan juga,pileh2 yg mana baik.

June 13, 2012 at 4:23 PM

cariklah kawan macam banglong..selain leh jadik kawan pakej banglong sekali jadik suami mithali aww kahkahkah

June 14, 2012 at 1:13 PM

org mcm gini ada kat mna2.. sbr jlah..

June 16, 2012 at 5:46 PM

perumpamaan yg agak betul kan....
xpernah terlintas sebegitu..

June 25, 2012 at 10:55 PM

harap harap tak jumpa kawan yang macam itu..

July 16, 2012 at 1:09 AM

bukan senang nak dapat kawan yg betul2 kan?

July 19, 2012 at 4:36 PM

sabar ye sabar2 :D

July 23, 2012 at 3:21 AM

Susah nak cari kawan yang betul2 kawan kan....

July 27, 2012 at 3:10 PM

woo woo bahaya sangat ni.nampak gayanya dia baik2 ngan kita, kongsi macam2 cerita rupanya ada sesuatu yg nak dia sampaikan kat blakang kita

July 27, 2012 at 3:21 PM

kita kawan kan...hehhee

July 28, 2012 at 11:12 AM

ada orang gitu di kalangan kita. Dah tau gitu berlalulah kita dari mereka. Buang karan jerk...huh....

July 30, 2012 at 11:17 PM

kawan mmg ade mcm2 rupe~
tp klo da tersalah pilih tue redha jela...
n bye bye la jawapnye,..

January 10, 2013 at 12:03 PM

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

Post a Comment
Twitter Bird Gadget